top of page

פתרונות לעסקים
עבודה יעילה.

13.PNG

הכלים הטכנולוגיים לניהול משרד המוצעים כיום לעסקים אינם רק השימוש בגיליונות אלקטרוניים, עיבוד תמלילים או בניית מצגות. ענקי התוכנות מציעות כיום פתרונות כוללים לניהול הארגון. פתרונות אלה טומנים בחובם יכולות עצומות לניהול מקצועי ורלוונטי מכל זמן ומכל מקום של כל עסק קטן או גדול.

בשנים האחרונות נוספו לחבילת Office 365 for Business שירותים נוספים משלימים את מעטפת הפתרונות האולטימטיבית לעסקים OneDrive המספק פתרונות אחסון בעלי נפח אדיר לכל משתמש SharePoint פורטל פנים ארגוני לניהול ידע וניהול צוותים Teams כלי עוצמתי לניהול צוותים, מידע ושיחות וידאו | OneNote מחברת דיגיטלית אישית וצוותית בעלת יכולות עוצמתיות לניהול מידע | Planner כלי פשוט יעיל לניהול פרויקטים ומשימות צוות 

Google אף היא מציעה מגוון פתרונות לניהול עסקים בחבילת Google Workspace (או בשמה הקודם Google Suite). Gmail עם כתובות ארגוניות Sheets - גיליונות אלקטרוניים משותפים' גם עם עמיתים מחוץ לארגון Slids - בניית מצגות מעוצבות 

Forms - בניית טפסים דינאמיים בעלי ניתוח נתונים יעיל ביותר רבים העסקים והעמותות אשר ברשותם חבילת Office 365 365 או Google Workspace אשר אינם מודעים לקיומם כל כלים עוצמתיים אלה. בעזרת הדרכה וליווי נכון, ניתן להפוך כל עסק לארגון יעיל, מקצועי ורלוונטי ולנצל את כלים אלו העומדים לרשותכם.

קונקט מסייעת לעסקים למקסם ולייעל באופן משמעותי את השימוש בכלים אלו.

bottom of page